با ما تماس بگیرید: 09131854454  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید


کارت0
جمع:0 تومان
سبد خرید شما خالی است

مشکلات پرینتر سه بعدی: شکستن یا پرینت ناقض فضای درونی ( Broken Infill )

اکثر افرادی که با پرینتر سه بعدی کار می کنند با مشکل شکسته شدن یا کامل پرینت نشدن فضای درونی (فضای بین دیواره ها) مواجه شدند. علت بروز این مشکل می تواند مربوط به تنظیمات نامناسب و غلط نرم افزار اسلایسر باشد. و همچنین گرفتگی جزئی نازل هم ممکن است از دیگر دلایل چاپ ناقص فضای درونی مدل پرینتر سه بعدی شما باشد. خوشبختانه این مشکل با چند راه حل بسیار سریع و آسان رفع می شود که در ادامه به ان ها اشاره می کنم.

1. تنظیم تراکم فضای داخلی: 

در نرم افزار اسلایسر خود چگالی درونی ( Infill density ) را چک کنید. مقدار حدودا 20% کافی است. مقادیر کمتر از این باعث بروز مشکل می شود. برای پرینت اجسام بزرگ، با کمتر کردن این مقدار توجه داشته باشید که جسم ساپورت گذاری مناسب و کافی داشته باشد.

2. کاهش سرعت پرینت فضای درونی:

سرعت پرینت درون قطعه تاثیر به سزای بر کیفیت قطعه می گذارد. اگر ساختار فضای درونی به نظر ضعیف می رسد سرعت پرینت را کاهش دهید.

3. تغییر الگوی فضای درونی:

تمام نرم افزاهای اسلایسر این گزینه را برای شما فراهم کرده اند که بتوانید الگوی ساختار فضای درونی را تغییر دهید. برای استحکام بیشتر می توانید از الگوی شبکه ای یا لانه زنبوری استفاده کنید.

4. چک کردن نازل:

نازل پرینتر سه بعدی خود را چک کنید. ممکن است یک انسداد جزئی درون نازل وجود داشته باشد. این گرفتگی کوچک بر دیواره های ضخیم بیرونی تأثیری نمی گذارد. اما با کاهش جریان به علت گرفتگی فیلامنت درون نازل، بر ساختار فضای درونی افت کیفیت را به همراه دارد.

Broken Infill

مقایسه محصولات

محصولی برای مقایسه انتخاب نشده است!

محصولات مورد علاقه

لیست علاقه مندی های شما خالی است!

پرفروش ترین محصولات