با ما تماس بگیرید: 09131854454  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید


کارت0
جمع کل:0 تومان
سبد خرید شما خالی است

          

          

          

محصولات ویژه

پرینتر سه بعدی MJF

تکنولوژی Multi Jet Fusion یکی از رایج ترین پرینتر ها برای ساخت قطعاتی با دقت و دوام بالا است. این پرینت سه بعدی بر پایه پودر است اما لیزر ندارد و پروسه ای مشابه با binder jetting دارد.

در پرینتر سه بعدی مولتی جت سر پرینتر یک لایه نازک از مواد پودری را بر روی بستر چاپ می ریزد سپس نازل در سرتاسر مواد پودری حرکت کرده و دو نوع مختلف عامل مایع را روی لایه پودری رسوب گذاری می کند، عامل ذوب و عامل جزئیات. بعد از آن واحد گرمایشی( نورUV ) از سرتاسر بستر پودری عبور کرده و هرجایی که عامل ذوب اضافه شده باشد، لایه زیرین آن را ذوب کرده و به یک شکل خاص فرم می دهد. درحالی که عامل جزئیات بدون آنکه ذوب شود، مانند پودر، باقی می ماند. کاربرد عامل جزئیات، تعیین کردن درستی و دقت ابعادی قطعه در حال پرینت است. سپس قسمت های پودری ریخته می شوند و قسمت های چاپ شده با هندسه مورد نظر را به جا می گذارند. همچنین نیاز به مدل سازی ساپورت ها را از بین می برد، زیرا لایه های زیرین نقش ساپورت را برای لایه های بالایی خود ایفا می کنند.

مولتی جت با دیگر تکنولوژی های پرینت سه بعدی متفاوت است زیرا درحالی که لایه های قبلی در حال ذوب شدن هستن، لایه های جدید جایگذاری می شود و این باعث می شود که هردو لایه کاملا ذوب شوند و قطعه ای با دوام تر و با جزئیات بیشتری را تولید کنند.

بعد از کامل شدن پروسه پرینت، مواد پودری ذوب نشده توسط دستگاه وکیوم جمع آوری شده و دوباره مورد استفاده قرار می گیرند.

MJF یک پروسه پرینتر سه بعدی است که قطرات مواد را به صورت انتخابی بر روی بستر ساخت رسوب گذاری و سخت می کند. MJF از موادی مثل فوتوپلیمر یا موم که با در معرض نور UV قرار گرفتن سخت می شوند برای ساخت هر لایه در یک زمان استفاده می کند. در MJF می توان برای ساخت یک قطعه از چندین ماده مختلف در یک زمان استفاده کرد و به این علت می توان قطعات را در رنگ ها و بافت های متعدد پرینت کرد.

مدل پرینتر سه بعدی MJF

 

 

 

 

جستجو پیشرفته در مطالب سایت

کلمات کلیدی

انتخاب عنوان